Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:15:11 GMT

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی «مهران رجبی»

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۹۵۸

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی «مهران رجبی»

«مهران رجبی» گفت: به توصیه پزشک باید تا یک هفته استراحت کنم و به محض اینکه حالم بهتر شد به زنجان آمده و بازیم را در سریال «شهید شهریاری» انجام می‌دهم، 2 روز دیگر نیز از بیمارستان مرخص می شوم.

به گزارش مشرق، «مهران رجبی» بازیگر تلویزیون و سینما که چند روز پیش در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانی واقع در زنجان بستری شده بود، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: به هر حال  من هم درگیری این بیماری شدم و خدا را شکر که نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنان در بیمارستان بستری هستم. حالم کمی بهتر است و بیشتر حالت تهوع و بی اشتهایی دارم.

این بازیگر درباره زمان ترخیص از بیمارستان و ایفای نقش در سریال «شهید شهریاری» که برای این سریال راهی زنجان شده بود، بیان داشت: دو روز دیگر مرخص می شوم اما به توصیه پزشک باید تا یک هفته استراحت کنم و به محض اینکه حالم بهتر شد به زنجان آمده و بازیم را انجام می دهد.

مهران رجبی هفته گذشته برای ایفای نقش پدربزرگ شهید شهریاری در سریالی به نام همین شهید هسته ای راهی زنجان شده بود اما به محض رسیدن به گروه و قبل از اینکه مقابل دوربین برود، به دلیل علائم ناشی از سرماخوردگی به بیمارستانی در زنجان مراجعه کرده و بعد از انجام تست کرونا در همانجا بستری شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین تلویزیون سینما بیمارستان مهران رجبی مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان