Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از بازگشت به تیم شهر خودرو خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد سیدمهدی رحمتی را بدهم. - اخبار ورزشی -

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیوستن به شهر خودرو و اینکه نتوانست تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، گفت: من زمانی قرارداد امضا کردم که شهر خودرو لیستش را برای حضور در لیگ قهرمانان به AFC اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اینکه در قطر نیستم این است که قراردادم با شهر خودرو بعد از ارسال لیست این تیم امضا شد، ولی دوست داشتم به شهر خودرو کمک کنم. امیدوارم با شروع فصل جدید لیگ برتر روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو در مورد جدایی‌اش از گل‌گهر نیز تأکید کرد: من شرایط خاصی در این تیم داشتم و در نهایت هم جدا شدم. گل‌گهر باشگاه خوبی است که از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است. برخی ایرادها و مشکلات کوچک در این تیم وجود دارد که طبیعی است، چون آنها تازه یک سال است که وارد لیگ برتر شده‌اند و این مشکلات هم برطرف خواهد شد.

نوازی: مقابل تیم‌های بزرگ راحت‌تر بازی می‌کنیم/ قاسمی‌نژاد: بازی خیلی سختی با الهلال خواهیم داشت

 

وی در پایان یادآور شد: من قبلاً هم برای شهر خودرو بازی کردم و خاطرات خوبی از بازی در این تیم دارم. دوست داشتم دوباره به این تیم برگردم و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشم. باید از اعتماد سیدمهدی رحمتی هم تشکر کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی شهر خودرو را بدهم. رحمتی خودش دروازه‌بان بزرگ و باکیفیتی بوده و حالا که ایشان مرا انتخاب کرده است، طبیعتاً وظیفه سنگین‌تری خواهم داشت. با این حال امیدوارم بهترین عملکرد را در شهر خودرو داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی تیم شهر خودرو سید مهدی رحمتی تیم شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال