Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی هواداران جوان و احساسی هستند و البته من برای احساسات رقیق و حس علاقه شدیدی که به تیم‌شان دارند احترام ویژه‌ای قائل هستم ولی وقتی کاری نمی‌شود، دیگر نمی‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اکبر کارگرجم درباره وضعیت این روز‌های نیمکت تیم استقلال با ما همکلام شد و معتقد بود می‌توان با مربی ایرانی هم همه کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کارگرجم! وضعیت سرمربی خارجی مد نظر استقلال هم مشخص شد و استراماچونی آمدنی نیست. حالا تکلیف چیست؟

اکبر کارگرجم گفت:

به هر حال این مربی فصل قبل توانست تغییرات خوبی در تاکتیک تیمی استقلال ایجاد کند. البته استقلال در دوران وینفرد شفر هم تاکتیک خوبی را اجرا می‌کرد و توانسته بود فوتبال آلمانی – آسیایی را در تیم جا بیندازد. میل به پیروزی و تداوم استقامت تا دقیقه ۹۰ از جمله مشخصات تیم شفر بود که نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه او را نخواستند.

استراماچونی چه تغییراتی در استقلال ایجاد کرد؟

اکبر کارگرجم گفت:

این مربی جوان‌تر از شفر بود و جسارت بیشتری به خرج می‌داد و برآیند تغییرات شفر در استقلال را می‌شد در ترکیب هجومی استقلال و بازی با دفاع سه نفره شاهد بود که باعث شد این تیم هر حریفی را در نیم‌فصل اول تحت فشار بگذارد. استقلال با او داشت خوب به جلو می‌رفت که او را هم بیرون انداختند.

خودش نرفت؟

اکبر کارگرجم گفت:

وقتی پولش را ندهند یعنی برو بیرون! من مفهوم دیگری از این کار درک نمی‌کنم. به هر حالا الان هم دنیا به آخر نرسیده و استقلال هرچه عنوان قهرمانی در لیگ برتر دارد با سرمربیان ایرانی بوده و این را می‌توان به فال نیک گرفت و به امثال فرهاد مجیدی، جواد نکونام یا محمود فکری که این فصل خیلی با صلابت تیم قائمشهری را به پایان لیگ رساند، میدان داد تا خودی نشان بدهند. چرا وقتی در این باره امتحانی نکرده‌اند اینقدر سنگ دیگران را به سینه می‌زنند.

الان خطاب شما هواداران هستند؟

اکبر کارگرجم گفت:

آن‌ها جوان و احساسی هستند و البته من برای احساسات رقیق و حس علاقه شدیدی که به تیم‌شان دارند احترام ویژه‌ای قائل هستم و دوست داشتم خواسته‌شان برآورده شود ولی وقتی کاری نمی‌شود، دیگر نمی‌شود و باید به فکر راه چاره بود. دنیا که به آخر نرسیده است. من معتقدم استقلال با سرمربی ایرانی هم می‌تواند موفق شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال اکبر کارگرجم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟

به گزارش خبرآنلاین، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در مورد درج نام مادر در کارت ملی مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا قرار است هیچ نامی در کارت‌های جدید نیاید.

ایلنا در خبری نوشت: انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه های فروش حمایتشان می کنیم اما متولیان خاص آنها باید اقدامات اساسی تر را انجام دهند در استان ها و اعتباراتی که برای آنها تصویب می کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آنها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا هیچ نامی نمی آید و فقط کد ملی روی کارت ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896300

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟