Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:36:01 GMT

آقای گل پرسپولیس: پرونده من با این تیم بسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۱۳۴

آقای گل پرسپولیس: پرونده من با این تیم بسته شد

سرمربی سابق چوکای تالش گفت: من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ‌های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی‌تواند من را راضی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چوکا دومین تیمی است که پس از سپیدرود رشت با فرشاد پیوس از لیگ دو به لیگ آزادگان صعود می‌کند اما همکاری‌اش با این مربی قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم پیوس آقای گل پرسپولیس بعد از صعود با مدیران چوکا برای ادامه کارش به توافق نرسید. ببینیم فرشاد پیوس در این باره چه می‌گوید.

* یک فصل سخت و البته خوب در شهر تالش داشتم. خدا رو شکر که زحمات من و همه اعضای تیم به بار نشست و تیم به لیگ یک صعود کرد و موجب خوشحالی مردم مهربان شهر شد. مردمانی که خیلی به من محبت کردند و این همیشه در خاطرم می ماند. برای محمد نصرتی و هم چنین تیم چوکای تالش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در آینده ای نزدیک در لیگ برتر ببینم.

 

فرشاد پیوس گفت:

* برنامه اصلی من از حضور در تیم چوکا هدایت این تیم به لیگ برتر در یک برنامه سه ساله بود که سال اول آن به خوبی اجراء شد. در خصوص ادامه کار با هم مذاکره کردیم که این مذاکرات نتیجه مثبتی به زعم من به دنبال نداشت و در نهایت تصمیم گرفته شد به این همکاری پایان دهیم.

فرشاد پیوس گفت:

* من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی تواند من را راضی کند. این اتفاقات در فوتبال حرفه ای طبیعی است و من نه تنها گله ای از مدیران چوکا ندارم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. پرونده چوکا با دنیایی از خاطرات خوب برای من بسته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد پیوس چوکا چوکا فرشاد پیوس فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود