Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون والیبال نشانه ای از گزینه نخست سرمربیگری تیم ملی ايران ارایه کرد اما نامی از او نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تقوی درباره ۱۵ تیمی شدن لیگ برتر والیبال، بیان کرد: لیگ از ۱۴ تیم به ۱۵ تیم افزایش پیدا کرد و ما با اصل این موضوع موافقیم. حضور تیم‌ها از استان‌های مختلف، انگیزه و نشاط برای مردم آن استان ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه برگزاری مسابقات پس از مشورت با باشگاه‌ها و هیئت رئیسه فدراسیون به جمع بندی نهایی رسید.  

او در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که باید جانشین کولاکوویچ باشد، بیان کرد: با توجه به زمان و شرایطی که داریم در تلاش هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. کارگروه فنی ما بعد از بررسی ۱۳ گزینه، ۵ نفر ‌نهایی را مشخص کردند. قرار است این نفرات، پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنند تا سرمربی تیم ملی مشخص شود. هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است. گزینه اول ما مقام‌های خوبی را در المپیک کسب کرده و قطعا بهترین مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس تیم ملی والیبال سرمربی تیم ملی فدراسیون والیبال تابناک ورزشی انتخاب سرمربی قرارداد الجزایر قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز مسابقات کشتی انتخابی آمریکا به پایان رسید که مهم‌ترین اتفاق به دیوید تیلور اختصاص داشت. جایی که رقیب چند ساله حسن یزدانی در عین ناباوری مقابل رقیب خود شکست خورد تا از حضور در المپیک پاریس محروم شود.

اما این تنها شگفتی مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا نبود. پیش از این دو اسطوره دیگر کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس و جردن باروز نیز با شکست برابر رقبای خود از پوشیدن دوبنده آمریکا در المپیک محروم شده بودند تا به این ترتیب کشتی آمریکا با ترکیبی دگرگون شده در پاریس حاضر شود. البته آمریکا هنوز در دو وزن سهمیه کسب نکرده است.

به این ترتیب ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا در رقابت‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: اسپنسر لی (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

65 کیلوگرم: زین رترفورد (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

74 کیلوگرم: کایل دایک

86 کیلوگرم: آرون بروکس

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر

125 کیلوگرم: میسون پریس

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد