Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:59:05 GMT

مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب سال تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۱۴۳

مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب سال تمدید شد

به گزار ش خبرگزاری مهر، با اعلام دبیرخانه سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، مهلت ارسال اثر به این‌دوره از رویداد مذکور تا ۲۰ مهر تمدید شد.

به این‌ترتیب دبیرخانه این‌جایزه از ناشران، پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان دعوت کرد با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا ۲۰ مهر ماه جاری به دبیرخانه کتاب سال، به‌نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه اول، کد پستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فراخوان این‌دوره جایزه مذکور، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس‌برداری شده نباشد. همچنین کتاب ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین، آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری و بررسی نمی‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند. سی‌وهشتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 5027786 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب سال معاونت فرهنگی وزارت ارشاد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران فراخوان جایزه کتاب سال هفته دفاع مقدس معرفی کتاب تازه های نشر گردشگری انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات جهان تجدید چاپ سازمان اسناد و کتابخانه ملی دفاع مقدس انتشارات علمی و فرهنگی کتاب و کتابخوانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران جایزه کتاب سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد