Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:51:53 GMT

احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۱۴۴

احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مشهد

قرار است ۱۰ زمین روباز تنیس در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع ساخته شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در روزهای آغازین حضور در فدراسیون در نامه‌ای به مدیران کل استانی به برخی از ظرفیت‌های قانونی در قالب موافقت‌های تملک دارایی‌هایی ادارت کل ورزش جوانان و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرده بود و خواستار حمایت و کمک به هیئت‌های تنیس استانی برای برخوردار شدن از زمین‌های تنیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعدادی از استان‌ها با همکاری هیئت‌های تنیس استانی و ادارات کل متبوع توانستند برای در اختیار گرفتن زمین تنیس اقدامات موثری را انجام دهند که در این بین هیئت تنیس استان خراسان رضوی در اقدامی جدید ، مراحل احداث 10 زمین تنیس را آغاز کرده است.

محمد رضا تدین، رئیس هیئت تنیس استان خراسان رضوی در خصوص آغاز عملیات احداث 10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد عنوان کرد: با حمایت دکتر عزیزی رئیس فدراسیون قرار است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی 10 زمین روباز تنیس در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع ساخته شود.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی بابیان اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشید این پروژه بزرگ تا 22 بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: در کنار این 10 زمین قرار است کورت مرکزی با ظرفیت 2500 تماشاچی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان ساخته و به بهره‌برداری رسد که تاکنون یک میلیارد از این اعتبار صرف خرید آهن آلات شده است.

وی خاطرنشان کرد: کورت مرکزی که قرار است ساخته شود می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری باشد و در واقع نخستین و بهترین زمین تنیس در شرق کشور خواهد بود.

معرفی فینالیست‌های جام حذفی تنیس و عنوان مشترک سومی برای دو تیم


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران تنیس تنیس ایران تنیس زمین روباز تنیس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست