Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:40:00 GMT

میزان سهمیه گاز مایع خرمشهر به ۱۰۰ تن در روز رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۲۴۷

میزان سهمیه گاز مایع خرمشهر به ۱۰۰ تن در روز رسید

مقدم از افزایش سهمیه گاز مایع شهرستان خرمشهر از ۶۰ به ۱۰۰ تن در روز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای کپسول گاز مایع در راستای حل مشکل کمبود ایجاد شده به سهمیه گاز مایع این شهرستان اضافه شد.

«نعیم مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند از توزیع روانه 2 هزار و 250 کپسول گاز مایع در شهرستان خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: پیش‌تر سهمیه گاز مایع خرمشهر 60 تن در روز بود که با پیگیری انجام شده 40 تن دیگر به آن اضافه شد و اکنون این میزان گاز مایع به 100 تن در روز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره صمت خرمشهر بر نظارت در توزیع کپسول گاز مایع از طریق جایگاه‌های سبدی خرمشهر به طور مستمر تاکید کرد و افزود: به منظور جلوگیری از تخلف و توزیع عادلانه بین مردم نظارت جدی بر روند کار جایگاه‌های گاز مایع از سوی نیروهای اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در حال انجام است.

 

وی از وجود 10 جایگاه توزیع کپسول گاز مایع در خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: عرضه‌کنندگان گاز مایع موظفند نسبت به عرضه گاز به شهروندان اقدام کنند، ضمن آنکه هیچ جایگاهی اجازه افزایش قیمت مصوب شده کپسول گاز مایع را ندارد.

 

مقدم با بیان اینکه علت تشکیل صف طولانی برای تهیه گاز مایع در شهرستان خرمشهر، استفاده خودروهای گازسوز است اضافه کرد: متاسفانه برخی از خودروهای شهرهای دیگر استان به دلیل افزایش قیمت در شهر خود از خرمشهر کپسول گاز تهیه می‌کنند.

 

وی به ثبت‌نام متقاضیان دریافت کپسول گاز مایع در سامانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و یاد آور شد: به منظور رفع مشکل توزیع گاز مایع، متقاضیان باید در سامانه درخواست فرآورده نفتی ثبت‌نام کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش سهمیه گاز مایع کپسول گاز مایع سهمیه گاز مایع تن در روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: دفتر نگهداری و تعمیرات به منظور جلوگیری از هدر رفت آب با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب، هزار و ۴۶۰ متر از شبکه توزیع آب شهرستان میبد را تعویض و بازسازی کرد. 
 
او کنتور‌های فرسوده مشترکین آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد عنوان کرد و افزود: ۲۰۰ عدد کنتور خراب مشترکین میبدی برای مدیریت مصرف آب و وصول مطالبات تعویض و به روز رسانی شد. 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ۱۴۰ مورد استانداردسازی انشعابات و تاسیسات قدیمی و فرسوده در این شهرستان خبر داد و گفت: حمل و نصب چهار شیرفلکه جدید، تعویض چهار پمپ معیوب و ساخت چهار حوضچه جدید برای نصب شیر فلکه و کنتور از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نگهداری و تعمیرات معاونت بهره برداری و توسعه آب برای مدیریت مصرف آب در این شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس