Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، ایالات متحده در راستای کارزار فشار حداکثری علیه ایران و بدون حضور در برجام ، مکانیسم ماشه را بدون تایید شورای امنیت و بدون صدور قطعنامه و با هیچ دلیل مستند و محکمه پسندی فعال کرده است. این در حالی است که تروئیکای اروپا در واکنش به فعال شدن این مکانیسم از سوی امریکا بار دیگر اعلام کردند که این درخواست فاقد مراحل حقوقی و قانونی است و ما به قعطنامه 2231 پایبند هستیم و درخواست آمریکا غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روسیه و چین نیز دو کشور دیگر شورای امنیت این اقدام یکجانبه را نپذیرفتند.

به نظر شما دولت ترامپ با چه هدفی به فشارها خود علیه ایران ادامه می دهد؟  

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید.

310 310

کد خبر 1434554

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا مکانیسم ماشه قطعنامه 2231 تحریم تحریم تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق از کشورها و نهادهای جهانی خواست رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند. - اخبار بین الملل -

حکیم: دولت‌های جهان رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد و چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه مقومات زیستی و تصفیه ساکنان آن دست می‌زند.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی افزود: دو بار حمله به بیمارستان الناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن کشتار جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

حکیم: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات صهیونیست‌ها مشکوک است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • شورای امنیتِ کی؟