Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:25:25 GMT

۲۸ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۲۹۷

۲۸ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان دشتی اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۴۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمایش اقتدار، زنگ ایثار و شهادت، افتتاح نمایشگاه عکس، نهضت روشنگری، مسابقه کتابخوانی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری میز خدمت جهادی و افتتاح طرح‌های اقتصادی از مهمترین برنامه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: همچنین ۲۸ پروژه محرومیت زدایی در سطح شهرستان افتتاح و ۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم نیز اعزام می‌شوند.

زارعی تبار بیان کرد: علی رغم همه حمایت‌های کشورهای جهان از رژیم بعث عراق ولی آنها شکست خوردند که اعتماد و توکل مردم به خدا، رهبرهای حضرت امام (ره)، تاکتیک مقاومت در مقابل دشمن و حضور مردم در کنار نیروهای مسلح از عوامل پیروزی در مقابل دشمنان بوده و در ادامه راه نیز به همین عوامل نیاز داریم.

وی بیان کرد: امروز فرهنگ مقاومت که نشأت گرفته از ایران اسلامی می‌باشد در تمام جهان ثاری و جاری است.

زارعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت است و در جنگ هشت ساله حتی دشمن یک وجب خاک ایران نیز نتوانست بگیرد.

کد خبر 5028406

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم