Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال العین امارات ضمن تمجید از شاگردان محرم نویدکیا، سپاهان را تیمی با سازماندهی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدرو امانوئل در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپاهان، در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا به چالشی جدید مقابل یک تیم خوب وارد می‌شویم که این چالش شکست تیم مقابل و کسب سه امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که گروه قدرتمندی داریم و همه تیم‌ها می‌توانند صعود کنند.

وی با تمجید از شاگردان محرم نویدکیا تصریح کرد: دو بازی قبلی سپاهان را آنالیز کردیم و به اهداف و آرزوهای این تیم احترام می‌گذاریم. سپاهان خوب و با سازماندهی بازی می‌کند و امیدوار به صعود است. ما برای گلزنی و گل نخوردن وارد این مسابقه می‌شویم.

یاوری: سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا به چشم بازی تدارکاتی نگاه کند

سرمربی العین در مورد اینکه تیمش تاکنون نتوانسته در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به پیروزی برسد، گفت: این موضوع یک واقعیت است، اما این چیزی بوده که در گذشته اتفاق افتاده و تغییر نمی‌کند. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. روی آنالیز سپاهان کار می‌کنیم تا توانایی خود را افزایش دهیم. در بازی رفت مقابل سپاهان در ورزشگاه خودمان شکست خوردیم و در دو دیدار بعدی برای کسب بهترین نتایج بازی می‌کنیم تا شرایط خود را در جدول گروه بهتر کنیم.

«در دو مسابقه بعدی تیم قدرتمندی در اختیار داریم و می‌توانیم آینده را تغییر دهیم.» امانوئل ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که العین تیمی فوق‌العاده است و این مهم‌ترین چالش برای ماست. اگر بخواهیم درباره گذشته صحبت کنیم، باید بگوییم العین در سال 2003 قهرمان آسیا شد و در آینده می‌توانیم این دستاورد را تکرار کنیم. تیم ما در حال حاضر باید بجنگد تا سه امتیاز را بگیرد. چیزی که مرا نگران می‌کند، بازی کردن در هر سه روز است و این مسئله فقط دغدغه من نیست؛ بلکه همه مربیان این نگرانی را دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟

الهلال در خانه العین با نتیجه 4-2 شکست خورد.

الهلال عربستان که به دنبال تداوم رکورد شگفت‌انگیز خود در عدم شکست بود، امشب در دیداری نفس‌گیر مقابل العین امارات مغلوب شد.

الهلال امشب در ورزشگاه جاسم بن زاید شهر العین امارات به مصاف این تیم اماراتی رفت. این تیم که در 42 بازی اخیر خود 34 پیروزی و 8 تساوی کسب کرده بود، در این دیدار با نتیجه 4-2 مغلوب العین شد.

الهلال پس از 34 پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها و رکوردشکنی در تاریخ فوتبال، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود.

العین با درخشش و هت تریک سفیان رحیمی یک پیروزی شیرینی خانگی را کسب کرد و با اندوخته‌ای کاملا مناسب به ریاض سفر خواهد کرد.

بازی برگشت الهلال و العین 6 روز دیگر در استادیوم کینگدام آرنا به میزبانی الهلال برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین