Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرحله از داوری آثار ارسال شده به مسابقه نامه و دلنوشته «قهرمان من» که از سوی انتشارات روایت فتح برگزاری شده بود، انجام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی انتشارات روایت فتح، اسامی برگزیدگان بخش اول داوری مسابقه نامه و دلنوشته قهرمان من، ویژه شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی از سوی اعضای هیئت داوران مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی و با شعارهای «قهرمان من»، «سردار دل‌ها»، «سرباز خمینی»، «زنده باد فرمانده» و «همه ما سلیمانی هستیم» برگزار شد، خانم‌ها راضیه تجار؛ استاد دانشگاه و دبیر انجمن قلم ایران، زینب پاشاپور؛ همسر شهید محمد پورهنگ، خواهر شهید اصغر پاشاپور، نویسنده و عضو هیئت تحریریه ماهنامه فکه، یاس حسینیه؛ محقق و پژوهشگر و آقایان مرتضی سرهنگی؛ مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری، مهدی قزلی؛ مدیرعامل پیشین بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، یحیی نیازی؛ نویسنده و محقق جنگ، مدیر نشر مرز و بوم و مدیر مسئول نشریه نگین و مجید سانکهن؛ نویسنده و پژوهشگر جنگ به عنوان هیئت داوران آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان را داوری کردند.

در این دوره از بیست و هشت استان کشور و هفتاد و هشت شهر و روستا، نامه و دلنوشته به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و داوران از میان حدود 3000 نامه و دلنوشته، تعداد 290 نامه را شایسته داوری در بخش نهایی ارزیابی کردند.

باید اشاره داشت 290 نامه برگزیده برای داوری نهایی در اختیار خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته و بناست ایشان  از این میان 110 نامه یا دلنوشته را به عنوان آثار برگزیده معرفی نمایند.

در این دوره 110 جایزه دویست هزار تومانی به برگزیدگان اعطا خواهد شد وآثار برتر در قالب کتاب ازسوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی روایت فتح قهرمان من نامه و دلنوشته قهرمان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه