Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:47:13 GMT

اعزام تمام مشمولان دارای دفترچه سربازی از اول مهرماه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۳۳۷

اعزام تمام مشمولان دارای دفترچه سربازی از اول مهرماه

ایسنا/یزد معاون وظیفه عمومی یزد از اعزام تمامی مشمولان دارای دفترچه اعزام به خدمت در روز سه شنبه اول مهر ماه در این استان خبر داد.

سرهنگ‌ «محمدتقی منصوری» با صدور اطلاعیه‌ای فوری اظهار کرد: برابر اعلام معاونت وظیفه عمومی ناجا تمامی مشمولان فارغ تحصیل دانشگاهی، عادی و دیپلم که دارای برگه اعزام به خدمت سربازی هستند، یکم مهرماه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشمولان واجد شرایط باید با به همراه داشتن اوراق اعزام، مدارک شناسایی، اقلام بهداشتی، وسایل شخصی و جیره غذایی بین راهی و همچنین با کوتاه کردن موی سر و رعایت بهداشت فردی در ساعت هفت صبح یکم مهرماه خود را به مسئولان وظیفه عمومی در سالن شهدای ستاد فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان حمیدیا روبروی ترمینال قدیم معرفی نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت وظیفه عمومی یزد، معاون وظیفه عمومی استان یزد گفت: تست اولیه غربالگری کرونا از مشمولان در محل اعزام (ستاد فرماندهی استان) انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد سربازي وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.
روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • قدرتمندترین کامیون نفتی جهان (+ عکس)
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی