Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۳۰ شهریور ماه را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز یکشنبه - ۳۰ شهریورماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۳۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به شش هزار و ۴۱۱ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان، تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، ۳۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هفت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و پنج نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را هفت نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به ۸۱۳ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع هفت فوتی جدید مبتلا به کرونا، چهار مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد در حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی سیرجان بوده است.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 445333

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان کرونا در کرمان اخبار کرونا در کرمان کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مبتلا به کرونا استان کرمان آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت در اردبیل اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده محور توسعه جامعه برگزار می‌شود تا به این موضوع در نظام خانواده و اجتماع بها داده شود.
وی خاطرنشان کرد: ۷۵ طرح عناصر موثر در حوزه سلامت مربوط به سایر بخش‌های خارج از دانشگاه علوم پزشکی است و ضرورت دارد در آگاهی بخشی به عموم مردم و ارتقای سلامت اقدامات و حرکت‌های موثری را شاهد باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی اصلی‌ترین رکن توسعه است توجه به سلامت این نیروی انسانی با اهمیت به نظر می‌رسد و باید جلوی تولید بیماری‌های غیرواگیر که در جامعه آسیب‌هایی را به همراه دارد به حداقل برسد.
محمدیان از چاقی، مصرف بی‌رویه غذا‌های فست فودی، مصرف دخانیات و بیماری‌های زمینه‌ای به عنوان عامل تهدیدکننده سلامت مردم جامعه یاد کرد و گفت: باید آگاهی مردم را در این حوزه ارتقا داده و به افزایش مولفه‌های سلامت و توجه به آن کمک کرد.
وی افزود: طرح غربالگری سلامت گروه‌های مختلف جامعه به ویژه گروه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال مورد توجه است که سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان تحت غربالگری سلامت اعم از فشار خون و دیابت قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته سلامت شاهد افتتاح پایگاه جامع سلامت در شهر اردبیل و اهدای ۱۱ دستگاه خودرو و آمبولانس به مراکز بهداشتی و درمانی استان هستیم که ۲۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
محمدیان ادامه داد: در شهرک مخابرات اردبیل پایگاه سلامت افتتاح و بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم این شهرک از خدمات حوزه بهداشت و درمان بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است