Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رسیدگی به زوایای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر" اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی " خبرداد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهارکرد: با توجه به انتشار کلیپ «دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی» در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه «پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت ، آزار و توهین قرار گرفته است» موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام و از دختر جوان با عنوان «نشر اکاذیب ، تهمت و افتراء »اعلام شکایت کرد.
وی ادامه داد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود سیر مراحل قضایی، فنی و انتظامی در خصوص پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص ، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزییات این پرونده انجام خواهد شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، پاشایی یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.

برچسب ها: پلیس فتا ، تاکسی اینترنتی ، تجاوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KBV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پلیس فتا تاکسی اینترنتی تجاوز دختر جوان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد

 سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را اینطور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد. 

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • دستگیری عاملان ربودن دختر جوان در شادآباد
  • آدم‌ربایی زباله‌گرد‌های غیرقانونی بخاطر یک موبایل
  • واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب
  • دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد