Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:20:20 GMT

خانه تخصصی کبدی در اصفهان راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۴۵۲

خانه تخصصی کبدی در اصفهان راه اندازی می‌شود

مرضیه عشقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خانه تخصصی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آغاز بکار می‌کند و یکی دو محل برای آن درنظر گرفته شده است که یکی از آنها برای احداث و راه اندازی نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته و بویژه پس از افتخارآفرینی تیم ملی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به شمار علاقه مندان این ورزش اضافه شده است که استعدادیابی و آموزش این افراد نقش ویژه‌ای در تشکیل تیم‌های استانی و معرفی به تیم‌های ملی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات کبدی اصفهان خاطرنشان کرد: این نکته را باید مد نظر قرار داد که آموزش حرفه‌ای و استعدادیابی در کنار تمرین‌های تخصصی در یک مکان واحد از ضروریات کبدی در اصفهان به شمار می‌رود و این مهم در خانه تخصصی آن پیگیری خواهد شد.

عشقی با بیان اینکه تیم ملی کبدی ایران در ۲ بخش آقایان و بانوان به المپیک ساحلی چین که فروردین سال آینده در آن کشور برگزار می‌شود اعزام خواهد شد تصریح کرد: همین امر انگیزه بازیکنان را برای هرچه بهتر شدن و ارقای تکنیکی بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها همواره به تیم ملی دعوت شده و یا در جمع ملی‌پوشان بوده‌اند اضافه کرد: کمیته فنی تیم ملی در فدراسیون تشکیل شده و برای انتخاب سرمربی در تلاش هستند و اینکه از اصفهان مربی و بازیکن در تیم مذکور داشته باشیم احتمال بالایی خواهد داشت.

نایب رییس هیات کبدی اصفهان به تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: حضور سپاهان در لیگ برتر امسال هم انگیزه و شور بیشتری به بازیکنان و علاقه مندان با استعداد خواهد داد.

عشقی درباره تمرینات بازیکنان کبدی اصفهان در دوران همه گیری بیماری کووید-۱۹ اظهارداشت: بیشتر تمرینات اعضای تیم بصورت آمادگی جسمانی و بدنسازی بوده است و برخی برنامه‌های تمرینی نیز بصورت مجازی به آنان اعلام می‌شد.

استان اصفهان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کبدی فدراسیون کبدی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کبدی فدراسیون کبدی اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کبدی فدراسیون کبدی اصفهان اخبار کنکور کبدی اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، سپاهان در حالی به مصاف برابر ذوب‌آهن پا می‌گذارد که عملکرد شاگردان محمد ربیعی در خانه و بیرون از خانه کاملا متفاوت بوده است. آنها هر چقدر در خانه شکست خورده‌اند، در بیرون از خانه جبران کرده‌اند و نمونه آن پیروزی پرگل و تحقیرکننده تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که موجبات پایان کار پاکو خمس در تبریز را فراهم کرد.

این در شرایطی است که سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز پا به مسابقه خواهد گذاشت و سبک بازی مورایس و شاگردانش کاملا منطبق با فلسفه  ذوب آهن خواهد بود که با اندیشه استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شود.

مصاف برابر ذوب آهن یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل سپاهان است که باید دید در پایان ذوب آهن موفق می‌شود که در بیرون از خانه نتایج درخشانی کسب کرده و بهترین تیم لیگ از این حیث است یا سپاهان که روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و به سه امتیاز دربی دل بسته است.

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • علائم شایع‌ بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • علائم شایع‌ترین بیماری‌های کبدی چیست؟