Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح و کمک مومنانه، بازروایی عملیات دفاع مقدس به خصوص کربلای ۵ و والفجر ۸، نقش مردم استان در این عملیات، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان و رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا، تجلیل از هفت رزمنده ،ایثارگر و هفت فرزند شهید موفق در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و رونمایی از هفت عنوان کتاب و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان از برنامه‌های شاخص این هفته در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی، رژه نیروهای نظامی و انتظامی امسال حذف و همزمان با ۳۱ شهریورماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیقی موتوری و کمک مومنانه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بزرگداشت ایام دفاع مقدس با هدف تبیین رشادتهای مردان و زنان در طول هشت سال دفاع مقدس است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی  را در مقابل استکبار جهانی به نمایش بگذاریم.

اکبری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادتهای مردم انقلاب و کشور بیمه شد تا دشمن توان تهدید و چنگ‌اندازی به کشور را نداشته باشد.

وی به شروع تحریم‌ها، تهاجم‌های همه جانبه دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: دشمنان با این تحریم‌ها موفق به شکست مردم و نظام اسلام نشدند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین آغاز شد.
در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین بیش از ۱۵۰ هنرمند انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا  حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس