Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:57:14 GMT

۳۰ نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۴۵۵

۳۰ نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه دستگیر شدند

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» در دیدار با توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: مقابله با اراذل و اوباش و آنهایی که به قصد قدرت نمایی اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی می کنند موضوع مهمی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش جزو بدترین مجرمانی هستند که با اقدام و رفتار خود امنیت روانی شهروندان را با مخاطره روبرو می کنند تا جایی که اقدام آنها تا مدت ها در اذهان باقی می ماند و خاطره ای نازیبا به جا می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: برخورد با چنین افرادی یکی از اولویت های کار پلیس است و همکاران ما بدون هیچ گذشتی با آنها برخورد می کنند تا امنیت را برقرار کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برخوردهای اخیر صورت گرفته با این افراد، گفت: شهریور امسال و تنها در شهرستان کرمانشاه ۴۵ طرح در این راستا انجام که حاصل آن دستگیری ۳۰ نفر و کشف ۱۴۲ قبضه سلاح سرد از آنها بوده است.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی نیز در این مدت همکاری بسیار مناسبی با پلیس داشته و احکام لازم و متناسب با جرم این افراد را به سرعت صادر کرده است.

سردار جاویدان گفت: همین همدلی و انسجام در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است که باعث شده حساب کار دستشان آمده و به این یین و نتیجه برسند که کرمانشاه جای امنی ربایشان نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: اراذل و اوباش بدانند پلیس و دستگاه قضایی مصمم تر از قبل قاطعانه ترین برخوردهای را با انها خواهند داشت و تا دیر نشده بهتر است دست از رفتار خود بردارند.

پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار از اقدامات پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش قدردانی و حمایت کامل دستگاه قضایی از برنامه های امنیت آفرین پلیس را اعلام کرد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه قوه قضاییه کرمانشاه قوه قضاییه اخبار کنکور استان کرمانشاه اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 

سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان شرق پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی به عمل آمد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب افزود:با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگرد‌های خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند که متهم با دیدن مامورین با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله ور شد که در این لحظه ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدار‌های لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور مواد فروش مجبور به تیراندازی هوائی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

سرهنگ حسین باباپور با اینکه در جستجوی خانگی، ۸۵۰ گرم ماده روانگردان کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران