Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:03:00 GMT

معاون حقوقی و نظارت گمرک منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۵۱۱

معاون حقوقی و نظارت گمرک منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گمرک مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران در حکمی ابراهیم نقدی را به سمت معاون حقوقی و نظارت گمرک منصوب کرد.

نقدی پیش از این مدیر کل دفتر حقوقی گمرک بود.

وی جایگزین علیرضا مقدسی شده است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک ایران ابراهیم انتهای پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در حاشیه نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم« به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، ‌فرهنگی و زیارت استانداری قم » منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه‌ قراردادن« بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار« دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

 ابوالقاسم مقیمی از آذرماه 1400 در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • با حکم رئیس قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی