Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی ظهر یکشنبه در جمع پاسداران سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار داشت: جریان تحریف نقش نفوذی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود را ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، برای شکست تحریم‌ها، اول باید جریان تحریف را شکست دهیم زیرا جریان تحریف در واقع بال حرکت جریان تحریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: اگر این بال‌ها را بشکنیم تحریم قطعاً شکست کامل‌تری خواهد خورد و البته ملت ما نشان داده است که با روح حسینی و عاشورایی خود، انشاالله هر روز به سمت تمدن نوین اسلامی گام‌های بلند تری بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه زیارت عاشورا تجسم یک مرزبندی واقعی با دشمنان است، افزود: زیارت عاشورا در واقع اعلام شفاف دوستی با دوستان اهل بیت و دشمنی با دشمنان اهل بیت است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: زیارت عاشورا یک درس زمان شناسی، جریان شناسی، جبهه شناسی و دشمن شناسی است که هر چهار مورد آن برای بصیرت داشتن لازم است.

رضایی اضافه کرد: در معانی عمیق زیارت عاشورا به جریان تحریف و بنیان نهادن اساس ظلم به اهل بیت هم به خوبی اشاره شده است و می‌طلبد در این ایام محرم و صفر جریان انحرافی تحریف تبیین شود.

وی اظهار داشت: انحراف انقلاب مشروطیت از اهداف اولیه، نتیجه عملکرد جریان متنفذ تحریف بود حتی می‌شود گفت اگر جریان تحریف مسیر مشروطیت را منحرف نکرده بود استعمار بیرونی به کمک استبداد داخلی و عوامل آنها جرأت بر دار کشیدن شهید بزرگ شیخ فضل الله نوری را نداشتند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهداف جریان تحریف ادامه داد: جریان تحریف از یک طرف شعار ما نمی‌توانیم را تبلیغ می‌کند و از طرف دیگر تلاش می‌کند قدرت دشمنان ملت مسلمان ایران را بسیار بزرگ جلوه دهد تا روح نا امیدی و وابستگی در ملت را ترویج دهد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ملت مسلمان ما قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و یا در حال فتح کردن هستند.

کد خبر 5028479

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضایی بوشهر سپاه امام صادق بوشهر جریان تحریف ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه زیارت عاشورا جریان تحریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهدی حسینی در نشست بررسی طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

به گفته وی اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستا‌های استان نیازمند تامین و جاگذاری  ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

حسینی افزود: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ طرح آب روستایی، ساخت  ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به افزایش تنش آبی در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به خصوص در مناطق روستایی، یکی از رسالت‌های اصلی و مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توجه به رفع مشکلات اقتصادی مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ادامه داد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به مناطق محروم، قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا بدون وقفه به صورت جدی هم در حوزه آبرسانی به روستا‌های هدف و هم در حوزه ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند
  • باغ گیاه شناسی ایران
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟