Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز رشد دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: حرکت هایی که تحت عنوان معاونت علمی شکل گرفته و رشد کرده است یک انقلاب فرهنگی و نگاه جدید به دانشگاه ها است؛ زیرا پاسخگویی به موضوعات مختلف جامعه یکی از نقش های جامعه است. 

وی گفت: حرکت دانشگاه به سمت کارآفرینی نیاز به تعییر روش و رویکرد و عادات علمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با چالش جدی مواجه هستیم و باید ماموریت های کلان را مدیریت کنیم.

رییس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: ساختمان مرکز رشد  قبلا کاربری اداری داشت که با حمایت معاونت علمی رییس جمهوری تغییر یافت. ۲۰ شرکت دانش بنیان و ۲۵ هسته نوآور در این مرکز مستقر هستند. 

وی ادامه داد: بخشی از این مرکز آزاد است که با ارائه فراخوان ظرفیت را تکمیل می کنیم. 

حبیبی تصریح کرد: دانشگاه ۱۵ دانشکده ۱۲ مرکز پژوهشی و سه موسسه تحقیقاتی دارد. هم اکنون بیش از ۳۵۰ دانشجو بین الملل در دانشگاه خوارزمی تحصیل می کنند.

به دنبال توسعه تولید محصول توسط اعضا هیات علمی هستیم

در ادامه سید حسین حسینی لواسانی مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: موضوع انگیزشی برای اعضا هیات علمی در نظر گرفته ایم که از تولید مقاله به انجام کار پژوهشی و تولید محصول تغییر پیدا کند. 

وی ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم مرکز نوآوری البرز و تهران را به یکدیگر متصل کنیم و شبکه ارتباطی بین این دو مجموعه شکل گیرد.  همچنین سامانه ای برای معرفی تمام محصولات ایجاد شده است.

برچسب‌ها دانشگاه خوارزمی مرکز رشد علم و فناوری عزیزاله حبیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه خوارزمی مرکز رشد علم و فناوری اخبار کنکور دانشگاه خوارزمی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درجلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

وی ضمن بیان موفقیت‌های حوزه آموزش این دانشگاه از فراهم شدن زمینه لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی بعد تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

او با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو معلم درسال جدید به ویژه در پردیس خواهران برفراهم شدن امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش دانشجودر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴تاکید کرد.
 
گفتنی است از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه مذکور می‌توان به موارد: ارائه گزارش وضعیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، اعلام وضعیت رشته‌ها و تعداد دانشجویان سال ۱۴۰۳، اعلام وضعیت پذیرش دوره‌های جدید مهارت آموزان، پیشنهاد تدوین برنامه سواد قرآنی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴، طرح موضوع المپیاد علمی دانشجویی، درخواست دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ ریاضی جهت ترم تابستان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • افتتاح خط اتوبوس‌های برقی توسط وزیر کشور در البرز
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی
  • پلتفرم جامع خدمات برای دانش‌بنیان‌ها به‌زودی ایجاد می‌شود
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی