Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-جلسه کارگروه بررسی و ساماندهی امتیاز واردات موتورسیکلت با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - کارگروه بررسی و ساماندهی سیستم صدور مجوز و اعطای امتیاز واردات موتورسیکلت برای ورزشکاران پس از حدود دو سال عصر امروز ۳۰ شهریور ماه با حضور شهزاد کیانی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مسعود رهنما سرپرست نایب رییسی، اثنی‌عشر نماینده اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان، محسن مختارزاده خزانه‌دار، مهدی کلایی مسئول حراست، حمید احمدی‌نیا سرپرست دپارتمان ارتباطات و بازاریابی، بهرام اعظمی‌نیا مسئول کمیته حقوقی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از قرائت و بررسی دستورالعمل اجرایی اعطای امتیاز واردات موتور اعضا نقطه نظرات خود را در خصوص اصلاح آئین‌نامه و دستورالعمل، تهیه و تدوین یک سامانه جهت ثبت بانک اطلاعاتی و اتصال آن به سامانه تردد موتورسنگین اظهار کردند و با بیان برخی از مشکلات موجود به ارائه راهکار‌های مناسب جهت رفع آن پرداختند و مقرر شد در جلسه آینده پروسه تهیه پیش‌نویس آئین نامه جدید با ملاحظات دقیق و حساب شده آغاز گردد.

بیشتر بخوانید: لزوم شفاف‌سازی در خصوص اتفاقات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: موتورسیکلت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری موتورسیکلت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری امتیاز واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله