Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:32:33 GMT

پیش بینی بارش باران در ۶ استان تا آخر هفته

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۸۲۴

پیش بینی بارش باران در ۶ استان تا آخر هفته

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

فردا بارش در غرب گیلان، شمال خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج خواهد بود. سه شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران ابرناکی و بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی شده است.

امروز شمال خلیج‌فارس و طی یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت جوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد، بارش تگرگ می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاره، امکان ایجاد آبگرفتگی‌های موقت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود که میزان بارش‌ها در نیمه شرقی استان از جمله شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و شرق سقز بیشتر از سایر نواحی باشد.

پناهی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا جمعه وضعیت جوی استان پایدار است، گفت: صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کمینه دما افت پیدا می‌کند و در نواحی سردسیر دمای سطح خاک به محدوده صفر درجه خواهد رسید.

کد خبر 746704

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال سمنان