Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:46:13 GMT

آغاز به کار نمایشگاه «کاروان شهدای رسانه»

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۸۶۷

آغاز به کار نمایشگاه «کاروان شهدای رسانه»

سازمان بسیج رسانه در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه «کاروان شهدای رسانه» در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها می‌کند.
این نمایشگاه شامل عکس‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و تصاویر شهدای رسانه به همراه گوشه‌ای از زندگی‌نامه آنهاست که به سبکی جدید جمع‌آوری شده است.
همچنین بخشی از این نمایشگاه به نمایش سیر سواد رسانه منطبق بر اساس اصول جامع طرح ملی سواد رسانه‌ای اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایشگاه «کاروان شهدای رسانه» از 31 شهریورماه(فردا) مصادف با نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت دوره‌ای در رسانه‌های شهر تهران برگزار خواهد شد و در حاشیه آن از خبرنگاران فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا و دفاع مقدس تقدیر به عمل می‌آید.

برچسب‌ها نمایشگاه عکس رسانه هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس رسانه هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان نمایشگاه عکس رسانه هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور شهدای رسانه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش