Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همچنان نسبت به تمدید قرارداد دیوید آلابا مدافع اتریشی باواریایی‌ها امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان درباره آینده حرفه‌ای مدافع اتریشی باواریایی‌ها گفت: حرف‌هایی که باید زده می‌شد، گفته شده است، اما من طرفدار بحث درباره قراردادها در ملاء عام  نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم آلابا را فراتر از سال 2021 در اختیار داشته باشیم. او 12 سال است که در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و تبدیل به بازیکنی فوق‌العاده شده است. امیدوارم بتوانیم راه‌حلی برای تمدید قرارداد دیوید پیدا کنیم.

وی ادامه داد: هر دو طرف در پی یافتن راه‌حلی برای این موضوع هستند. امیدوارم بتوانیم به سازشی در این باره برسیم. مدیر برنامه‌های آلابا، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی هم هست و ما سال گذشته برای تمدید قرارداد روبرت با یکدیگر به توافق رسیدیم. امیدوارم اتفاقی مشابه در مورد آلابا هم بیفتد و روی این موضوع کار می‌کنیم.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همچنین در تمجید از سرمربی آلمانی باواریایی‌ها که فصل اخیر این تیم را به سه‌گانه قهرمانی رساند، اظهار داشت: بایرن مونیخ همیشه به تداوم همکاری علاقه‌مند است. اگر یک مربی برای مدت طولانی در اینجا می‌ماند، این بدین معناست که او موفق است. امیدوارم همکاری ما و هانسی فلیک طولانی‌مدت شود.

رومنیگه در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره هافبک چند فصل اخیر بایرنی‌ها که چند روز پیش به لیورپول پیوست، خاطرنشان کرد: پس از اینکه انتقال تیاگو به لیورپول قطعی شد، او را در پارکینگ دیدم که منتظرم بود. تیاگو من را به مدت پنج دقیقه بغل کرد و در حالی که گریه می‌کرد، از من تشکر کرد که شرایط را برای انتقال او به لیورپول مهیا کردیم.

بوندس‌لیگا| شروع بی‌رحمانه بایرن مونیخ با پیروزی 8 گله مقابل شالکه و هت‌تریک گنابری

وی در پایان درباره شایعه علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ به جذب سرجینیو دِست مدافع آژاکس گفت: شایعات در این باره را خوانده‌ام، اما هنوز نه به توافقی رسید‌ه‌ایم و نه چیزی نهایی شده است. این کاملاً روشن است که هانسی فلیک یک مدافع راست برای پشتیبانی از بنجامین پاوار می‌خواهد و حسن صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) روی این موضوع دارد کار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ باشگاه بایرن مونیخ تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)

یاشوا کیمیش گل اول بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد