Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:38:39 GMT

کنایه استراماچونی به مدیران استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۹۳۵

آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به مدیران باشگاه استقلال کنایه زد. ناطقان: درحالی که گفته می‌شد آندره آ استراماچونی گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده است، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مسئولان استقلال مدعی بودند از یکسو قانون منع به‌کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی از سوی سازمان لیگ و از سوی دیگر، شروط سنگین استراماچونی، مانع به خدمت گرفتن مجدد این مربی ایتالیایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که استراماچونی چندی پیش با انتشار پیامی اعلام کرد که اصلاً با او مذاکره‌ای صورت نگرفته بود.

استراماچونی امروز هم با انتشار پیامی در اینستاگرام خود به مدیران باشگاه برای (دروغ‌گویی‌شان) کنایه زد.

این مربی ایتالیایی نوشت: «دروغ‌ها هیچ موقع عشق ما را خراب نمی‌کند. ممنون آبی‌دل‌ها». منبع: مهر برچسب ها: استراماچونی ، کنایه ، مدیران استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استراماچونی کنایه مدیران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!