Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی یک فرمانده‌ واحد در عرصه اقتصاد نداشته باشیم، چنین نوساناتی رخ می‌دهد.

وی این نوسانات را علاوه بر خودرو، متوجه فولاد و بورس و... دانست و افزود: دولت با مردم صحبت نمی‌کند و وقتی هم حرف می‌زند بالعکس عمل می‌کند.

فیروزی گفت: اینکه وزارت صمت توصیه می‌کند خودرو نخرید، مراد کسانی هستند که مصرف کننده واقعی خودرو می‌باشند واِلا کسانی که درپی کسب و کار و تجارت هستند این توصیه‌ها را گوش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس مصرف واقعی خودرو را بین یک تا یک و نیم میلیون در سال تخمین زد و افزود: در حال حاضر با هر فراخوان عرضه خودرو، ۵ الی ۸ میلیون نفر برای ثبت نام اقدام می‌کنند که مشخص است یک جای اقتصاد ما ایراد دارد.

فیروزی گفت: وقتی مردم به وضعیت اقتصاد اعتماد ندارند، طبیعی است که به چنین اظهاراتی گوش فرا نمی‌دهند چون می‌خواهند ارزش واقعی پول خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه هیچکدام از طرح‌های پیش فروش خودرو به واقع مشکلات بازار را حل و فصل نکرده است، گفت: هر طرح مجددا تورم بیشتر را ایجاد کرده و تمایل مردم را به خرید فزونی داده است و دلیل آن، بی اعتمادی نسبت به حوزه اقتصادی است.

فیروزی ادامه داد: وزارت صمت ۴ ماه بدون وزیر اداره می‌شود و مجلس هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و این قضیه قابل فهم نیست و مستمر تذکر داده‌ایم.

پربیننده ترین خودروهای مدیران خودرو چند؟ +جدول پژو ۲۰۷ چند؟ +جدول قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۹) قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۶/۲۹ قیمت انواع L90 +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سایپا قیمت خودرو فروش خودرو خرید خودرو بازار خودرو قیمت روز خودرو گرانی خودرو پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو قیمت جدید خودرو ساماندهی بازار خودرو فروش فوق العاده سایپا شرایط ثبت نام خودرو ثبت نام سایپا فروش فوق العاده ایران خودرو شرایط ثبت نام سایپا سایت ثبت نام سایپا آخرین قیمت خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود