Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از مشارکت ۸ میلیارد تومانی خیران از طریق مراکز نیکوکاری در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مجتبی عبداللهی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری  حکم دفاتر پیشخوان این نهاد را در سطح شهرستان دارند،گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در

محلات دریافت کمک از خیران همان محله برای نیازمندان شناسایی شده نیازمندان در همان محله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت خیران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سطح شهرستان پاکدشت راه‌اندازی شده است،افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به بیش از ۱۵ مرکز نیکوکاری در مساجد و محلات افزایش خواهد یافت.

عبداللهی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در شهرستان پاکدشت، افزود: از ابتدای سال جاری ۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون  تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری سطح شهرستان جمع‌آوری‌و با همکاری مراکز نیکوکاری ‌بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه تآمین جهیزیه ،مسکن، ایجاد اشتغال، معیشتی با حفظ عزت نفس وکرامت انسانی   به نیازمندان ارائه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد شهرستان پاکدشت مراکز نیکوکاری شهرستان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند