Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون البرز با اشاره به اهمیت پلاسما درمانی در بیماران کرونایی گفت : تا کنون اهدا کنندگان زیادی برای پلاسما داشته ایم اما این میزان کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر میرمحمد علی حسینی اظهارکرد: با توجه به تعداد  مبتلایان کرونا در استان نیاز است که مشارکت اهدا کنندگان پلاسما بیشتر شود تا بتوانیم کمک بیشتری به درمان بیماران کووید 19 انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر فرد سالم 18 تا 60 ساله می تواند برای اهدای خون به پایگاه های اهدای خون مراجعه کند ، افزود: خوشبختانه مشکل کمبود خون  در استان نداریم اما اهدای خون ، اهدای زندگی امری است که باید بی وقفه و مستمر انجام شود. 

دکتر حسینی با اشاره به پویش نذر خون گفت: این پویش با هدف همیاری ، همکاری و مشارکت در درمان بیماران کرونایی ، بیماران صعب العلاج و نیازمند خون از هشتم شهریور تا هفده مهر ماه ادامه خواهد داشت و اهداکنندگان خون و پلاسما می توانند از طریق سایت nobatdehi.ibto.ir  نوبت دهی اینترنتی انجام دهند وخون خود را اهدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز اهدا خون کرونا کووید پلاسما درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد