Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد غفاریان توسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از فعالیتهای تجاری در مشهد انتظار می رفت کمک خیرین به تبع شرایط سخت کرونایی تحت تاثیر قرار گیرد که خوشبختانه شاهد بودیم مبلغ کمک خیرین در تابستان امسال ۱۶۰ میلیون ریال نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معتقدیم فعال شدن کارگروه رسانه ذیل ستاد دیه و توجه بیشتر خبرنگاران استان به موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مهمترین عامل رشد کمکهای مردمی برای این امر خیر بوده است.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: با کمکهای جمع آوری شده تنها در سه ماه تابستان زمینه آزادی ۹۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان فراهم شد و این افراد از زندان آزاد شدند.

غفاریان افزود: کمک‌های خیرین علاوه بر مراجعه حضوری از طریق ارتباط با ستاد دیه در فضای مجازی نیز جذب شده است و مبالغ یاد شده منهای کمکهای مرسوم در جشنهای گلریزان بوده است.

وی ادامه داد: امسال هرچند کمکهای مردمی به سمت و سوی تامین بسته‌های معیشتی و طرح کمکهای مومنانه برای اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا رفت اما خیرین، آزادی زندانیان نیازمند را فراموش نکرده‌اند و طی این مدت ۱۰۱ نفر از این نیکوکاران با مراجعه حضوری در ستاد دیه کمکهای خود را  اهدا کردند.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شمار زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان ۶۹۳ نفر است و از ابتدای سال تاکنون ۴۶۹ نفر از مجموع زندانیان جرایم غیرعمد با کمکهای مردمی، پذیرش اعسار و ارائه مشاوره آزاد شده‌اند.

غفاریان افزود: نیکوکاران می توانند با مراجعه به ستاد دیه و یا واحدهای مرتبط و یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس  http://www.khorasanipro.ir  برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

وی ادامه داد: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir هم فراهم است.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

خراسان رضوی ۱۸ هزار زندانی دارد.

برچسب‌ها بانک صادرات سازمان زندان‌ها اقتصاد کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک صادرات سازمان زندان ها اقتصاد کرونا بانک صادرات سازمان زندان ها اقتصاد کرونا اخبار کنکور زندانیان جرایم غیرعمد زندانیان نیازمند آزادی زندانیان خراسان رضوی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی برای فردا در نیمه شمالی استان افزایش سرعت وزش باد توام با گرد و غبار، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با انتقال ذرات آن به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس پیش بینی شده است.

 

همچنین طی این مدت در ارتفاعات خراسان رضوی بارش های رگباری دور از انتظار نیست.

 

روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه در اکثر نقاط استان ادامه خواهد یافت.

 

از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده با افزایش ناپایداری های جوی علاوه بر افزایش سرعت وزش باد رگبار باران توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ رخ خواهد داد َبه نحوی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان ایجاد رواناب و احتمال سیلاب بویژه در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می‌ شود

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی