Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:03:42 GMT

مشکلات مسکن شهر آبیز استان خراسان جنوبی بر طرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۰۲۴

مشکلات مسکن شهر آبیز استان خراسان جنوبی بر طرف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از رفع نیاز مسکن شهر آبیز در قالب چند برنامه کاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جلسه بررسی طرح هادی آبیز صبح امروز با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از حوزه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان و همچنین فرماندار شهرستان به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبیز برگزار شد که حضار در این جلسه به ارائه طرح‌های خود در این زمینه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید کمال‌الدین میرجعفریان در این جلسه گفت: بعد از طرح مباحث کارشناسی مقرر شد از ظرفیت‌های موجود شهر حداکثر استفاده را ببریم. 

ردپای آخوندی در مشکلات مسکن/ آخوندی باید پاسخگوی عملکرد خود باشدابوترابی :مشکلات مسکن، معیشت و اشتغال به دلیل سوء مدیریت است/ روحانی پاسخگو باشدگزارش|وعده پس وعده دولتمردان؛ حل مشکلات مسکن مهر کردستان شاید وقت دیگر+تصاویر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تعیین تکلیف واحدهای نیمه کاره رها شده، املاک واگذاری شده با کاربری مسکونی بلا اقدام و همچنین واحدهای فرسوده از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود. 

میرجعفریان افزود: چنانچه در قالب درجاسازی در این گونه واحدها نیاز مسکن شهر رفع نشود، نیازسنجی‌های واقعی صورت می‌گیرد تا مشکل مسکن اهالی آبیز رفع شود.

 وی متذکر شد: دستگاه‌های متولی مکلف شدند طی جلسات کارشناسی و پایش و بررسی‌های میدانی، نیازهای واقعی را رصد کرده و بانک اطلاعاتی جامعی در این زمینه تهیه کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: جلسه بررسی طرح هادی آبیز، پیرو سفر چند روز گذشته استاندار به این شهر و ابلاغ دستورات لازم مبنی بر رفع مشکل تأمین زمین و احداث مسکن مورد نیاز اهالی شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ 251/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی مشکلات مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای معاونین استانداری با حضور یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۷ فروردین در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر دولت باقی‌ مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است