Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، دکتر اسماعیل بلوچ‌زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند با تایید این خبر اظهارداشت: یک مرد افغانستانی احتمالاً به دلیل وجود اختلافات خانوادگی زن خود را به طور عمد به قتل رساند و متواری شده است.

قتل هولناک یک زن در زرند

وی افزود: پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده است و متهم تحت تعقیب قرار گرفته و اقدامات لازم جهت دستگیری وی در حال انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوچ‌زاده سن این زن و شوهر را کم و زیر بیست سال اعلام کرد و بیان کرد: علت و انگیزه اصلی قتل هنوز به طور کامل مشخص نیست. ان‌شاالله اطلاعات تکمیلی در این زمینه در صورت لزوم اطلاع‌رسانی خواهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم اخبار حوادث قتل چاقو زن مرد حوادث زرند افغانی اخبار کرمان فیلم ایران عکس زن جوان تهران اخبار تهران زن جوان قتل ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند