Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی "افق سینما" با اجرای سعید الهی از فردا روی آنتن شبکه افق می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی "افق سینما" با اجرای سعید الهی به آنتن می‌رسد. این برنامه که کاری مشترک از سوی این شبکه و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است، از دوشنبه 31 شهریورماه سالجاری و همزمان با چهلمین سالگرد  هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به مدت 12 شب متوالی ساعت 19 و پس از آن همرا با نمایش یک فیلم، عصر جمعه هر هفته مهمان مخاطبان خود در سراسر کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اجرای این برنامه برعهده سعید الهی کارشناس سینما و رسانه بوده و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد برعهده دارد.

"افق سینما" که با هدف معرفی و بررسی چالش‌های موجود در سینمای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به‌صورت ترکیبی تولید می‌شود در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی درباره موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع خواهد بود.

بینندگان شبکه افق، به دلیل تقارن آغاز این برنامه با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در 7 قسمت نخست آن علاوه بر میزگردهای تحلیلی با حضور کارشناسان و فیلمسازان صاحب نام کشور، شاهد گزارش‌های ویژه‌ای از جشنواره یاد شده نیز خواهند بود.

پشیمانی سعید راد از بازی در سریال نمایش خانگی/ چرا تلویزیون اجازه می‌دهد مردم لاکچری‌بازی تماشا کنند؟چرا "قندون" در تلویزیون ساخته شد؟/ روایت مرتضی زارع از پشت خاکریزِ سریال "نابرده رنج"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون شبکه افق رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون شبکه افق افق سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش، ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

کد خبر 6080582

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • ببینید | سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات؛ عجب شوتی
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳