Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:52:42 GMT

استاندار کردستان آغاز هفتە دفاع مقدس را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۳۵۵

استاندار کردستان آغاز هفتە دفاع مقدس را تبریک گفت

به گزارش ایرنا در این پیام که روز یکشنبه منتشر شده، آمده است:

پایان شهریورماە هر سال یادآور شروع یکی از به یادماندنی‌ترین حماسه های تاریخ است که به وسیله رزمندگان و فرزندان غیور این سرزمین رقم خورد.

روز به روز و لحظه به لحظه جنگ تحمیلی صحنه نبرد حق علیه باطل بود که در نهایت به پیروزی کشورمان منجر و با ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و دلاوران علاوه بر حفظ تمامیت ارضی زمینە ساز ایجاد فرهنگی تمام و کمال از خودباوری، خوداتکایی، اتحاد و یک دلی میان تمام اقشار جامعە شد و هنوز بعد از گذشت بیش از سە دهە از پایان جنگ تحمیلی آثار و برکات آن در همە ابعاد زندگی مردم نمایان و همچنان شجرە طیبە انقلاب اسلامی راپربارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب هفتە دفاع مقدس را بە پیشگاە مردم غیور و شهید پرور کردستان و خصوصا خانوادە معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تبریک عرض می نمایم و از خداوند قادر متعال سرفرازی ایران اسلامی را در پرتو رهنمودهای حیات بخش رهبر معظم انقلاب مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها کردستان هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس استانداری کردستان کردستان هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس استانداری کردستان اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه