Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:45:42 GMT

وینگر شهر خودرو در دو راهی گل‌گهر - ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۳۹۲

وینگر شهر خودرو در دو راهی گل‌گهر - ذوب آهن

بازیکن سرعتی عنابی‌پوشان مشهدی که دو دیدار اخیر این تیم در آسیا حضور نداشت، احتمالا پس از پایان رقابت‌های آسیایی از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از باشگاه پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات تابستانه شهر خودرو خراسان بوده است؛ آن‌ها تاکنون حسین مرادمند، میلاد سرلک و محمد آقاجانپور سه مهره کلیدی خود را از دست داده‌اند و با احمد الجبوری، امیرحسین کریمی، رحمان جعفری، صادق صادقی بابااحمدی، عرفان معصومی و میلاد فراهانی برای فصل آینده به توافق رسیده‌اند؛ البته در کنار این بازیکنان شهر خودرو چند بازیکن جوان را هم به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما گویا قرار است تعداد خروجی این تیم مشهدی پس از رقابت‌های آسیایی افزایش پیدا کند؛ پس از آن‌که اعلام شد باشگاه تراکتور به دنبال جذب امین قاسمی نژاد بازیکن بازی‌ساز تیم شهر خودرو است، حالا خبر می‌رسد که سعید صادقی وینگر سرعتی این تیم که دچار مصدومیت شده و در دو بازی اخیر آسیایی شهر خودرو هم در ترکیب تیمش حضور نداشت، به دنبال جدایی از جمع عنابی‌پوشان است.

 

وی که هنوز دو فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارد، به دنبال جذب رضایت مدیران باشگاه خود است تا بتواند فصل آینده را در تیمی دیگر توپ بزند؛ براساس اخبار واصله دو تیم گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان به دنبال جذب صادقی هستند و امیدوارند با صدور رضایت‌نامه وی بتوانند این مهره را در بازار نقل و انتقالات تابستانه جذب کنند.

شهر خودرو نقل و انتقالات 1399 سعید صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو نقل و انتقالات 1399 سعید صادقی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی که با اجازه از کادرفنی و مدیر تیم در تمرین روز گذشته حاضر نبود، اولین تمرین سال جدید خود را در این تیم پشت سر گذاشت و با انگیزه انرژی بالایی حاضر شد.

سعید صادقی در بخشی از تمرین امروز با گل ویژه خود تمجید هم‌تیمی‌هایش را نیز به‌همراه داشت.

بخشی از تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که سعید صادقی در سمت چپ و با کنترل جالب و در ادامه ضربه کات دار جالب خود به زاویه مخالف، دروازه حریف را باز کرد و در ادامه شادی گل خود را به سبک کریس رونالدو اجرا کرده و منتظر تشویق هم‌تیمی‌هایش ماند.

صادقی که جزء ستاره‌های دو فصل اخیر سرخ‌ها محسوب می‌شود و البته طی هفته‌های گذشته فرصت چندانی در ترکیب پیدا نکرده بود، اکنون با انگیزه‌ای ویژه سال جدید و ۱۰ بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید چه شرایطی در جمع شاگردان اوسمار ویرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • گرامیداشت فرامرز اصلانی در کنسرت رضا صادقی در انزلی
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها