Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، رسانه‌های صهیونیستی از دلیل حضور نیافتن ولیعهد ابوظبی در مراسم امضای توافق به اصطلاح صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی در کاخ سفید پرده برداشتند.

رسانه‌های خبری صهیونیست افشا کردند اظهارات بنیامین نتانیاهو موجب شد تا محمد بن زاید از شرکت در مراسم امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آمریکا امتناع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه خبری ایلاف به نقل از یک منبع بلند پایه صهیونیست گزارش داد ولیعهد ابوظبی دو روز پس از اعلام توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ، رئیس موساد را فراخواند و تعجب و دلخوری خود ناشی از اظهارات نخست وزیر صهیونیست‌ها را به او اعلام کرد.

بنا به این گزارش که در کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی و روزنامه جروزالم پست نیز آمده، اظهارات نتانیاهو در خصوص عدم حضور وزرای خارجه و جنگ این رژیم در مذاکرات دو جانبه به خواست امارات، نیز موجب ناراحتی بن زاید شده است. زیرا به گفته او چنین درخواستی از سوی طرف اماراتی مطرح نشده است.

از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همان ابتدای اعلام توافق با امارات، بار‌ها اعلام کرد طرح الحاق کرانه باختری به قوت خود باقیست و تعلیق این طرح در دستور کار کابینه رژیم صهیونیستی قرار ندارد.

در گزارش ایلاف آمده است بن زاید مخالفت صریح رژیم صهیونیستی با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به ویژه جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات را در تعارض با تعهدات سازش با تل‌آویو می‌داند.

بنا به گفته منابع صهیونیستی، ولیعهد ابوظبی در آن زمان اعلام کرده این موضوع را با دونالد ترامپ در میان خواهد گذاشت و در مراسم امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که ۱۵ سپتامبر به میزبانی کاخ سفید برگزار شد، شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است پس از حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌ اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد. در این مراسم وزیر خارجه امارات به جای بن زاید حضور داشت.

امارات چندی پیش روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و به دنبال آن بحرین در کمتر از یک ماه به این کشور پیوست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ولیعهد ابوظبی مراسم امضای توافق رژیم صهیونیستی ولیعهد ابوظبی کاخ سفید بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • تاریخچه روابط اردن و رژیم صهیونیستی
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی