Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:49:04 GMT

طرح بهداشتی ویژه مراسم اربعین در عراق

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۴۶۸

طرح بهداشتی ویژه مراسم اربعین در عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، حسن التمیمی وزیر بهداشت عراق از تهیه طرح بهداشتی ویژه اربعین امام حسین(ع) خبر داد.

وی در نشست خبری امروز یکشنبه خود در بغداد گفت: ما تصمیم به بستن مرزها با کشورهای همسایه و عدم استقبال هیات ها به استثنای دیپلماتها گرفتیم. وزارت بهداشت طرح مشخصی برای مراسم اربعین تدارک دیده است که از جمله آنها گندزدایی و ضدعفونی کردن مسیرها زائران و فراهم آوردن مواد ضدعفونی و ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت عراق با اشاره به تجربه دهه اول محرم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز امیدواری کرد که این تجربه تکرار شود.

وی از عدم ورود زائران خارجی به سبب کرونا هم خبر داد و افزود: تصمیمی مبنی بر گرفتن تست کرونا از همه کارکنان موکب های حسینی و اطمینان از عدم ابتلای آنها و استفاده از ضدعفونی کننده ها و ماسک در آن موکب ها اتخاذ کرده ایم.

وزیر بهداشت عراق در ادامه با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به کرونا در این کشور همچنان محدود است ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه داشته باشد.

التمیمی تاکید کرد: با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن می توان شمار مبتلایان را کم کرد و امیدواریم که در مراسم اربعین رعایت پروتکل ها به شکل صد در صد اجرایی شود.

کد خبر 5028569

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حسن التمیمی ویروس کرونا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین دونالد ترامپ امارات متحده عربی ایران لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!

ایتنا - به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.
به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می‌کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.

به گزارش ایتنا، اظهارات وزیر پس از آن بیان شد که وب سایت ایکس متعلق به ماسک، دستورات اداره نظارت بر اینترنت استرالیا را نادیده گرفت که خواستار حذف محتوای مربوط به حادثه چاقوکشی کشیش سنت مری امانوئل در کلیسا شده بود.

موری وات به اسکای نیوز استرالیا گفت که مردم از میلیاردرهای خودشیفته جهان که با اشاره به ایلان ماسک تلاش می‌کنند قانون را دور بزنند، خسته شده‌اند.

کمیسر ایمنی الکترونیک استرالیا، جولی اینمن گرانت نیز تأیید کرد که غول رسانه‌های اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) و شرکت مادر فیس بوک، متا، هنوز ویدیوی چاقو زدن کشیش را حذف نکرده‌اند.

ایکس درخواستی از کمیسیون ایمنی الکترونیک دریافت کرد تا ویدیو را در سطح جهانی مسدود کند، یا با جریمه روزانه بیش از 700000 دلار مواجه شود.

ماسک در بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: «حملات اخیر در استرالیا حمله وحشتناکی به جامعه آزاد است» و متعهد شد که با اطلاعیه سرنگونی مبارزه کند.

    "کابوی خودشیفته"
پس از موج تشدید تنش‌ها، سناتور سارا هانسون یانگ از ایلان ماسک خواست تا در پارلمان استرالیا حاضر شود و مسئولیت آسیب‌هایی که پلتفرم او به جامعه استرالیا وارد می‌کند را بر عهده بگیرد.

او گفت: "اراذل و اوباش فناوری آنلاین به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی در غرب وحشی هستند."

وی افزود: "الون ماسک باید با مردم استرالیا مقابله کند. او باید به پارلمان بیاید و توضیح دهد که چرا شرکت او وجدان اجتماعی ندارد و کار درست را انجام نمی دهد. صادقانه بگویم، من فکر نمی کنم او شجاعت انجام این کار را داشته باشد." 

او ادامه داد: "الون ماسک یک گاوچران خودشیفته است که فکر می‌کند می‌تواند دولت استرالیا را نادیده بگیرد، زیرا برای مدت طولانی قوانین کمی داشتیم یا اصلاً قوانینی نداشتیم. ما از این افراد مالیات نمی‌گیریم. و آنها توانسته‌اند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. برای مدت طولانی.» «پرونده باید به پایان برسد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!