Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف الفتح بر ضرورت اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراق، هادی العامری در سخنانی با اشاره به موضع ائتلاف الفتح درباره دولت گفت : در  راستای اجرای توصیه های مرجعیت دینی مبنی بر دادن اختیار کامل به نخست وزیر برای انتخاب کابینه دولت و مسئولیت پذیر بودن شخص او، از همه خواسته های خود برای دراختیار گرفتن وزراتخانه ها و مناصب عقب نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هیچ شخصی از طرف خودمان را برای تصدی منصبی معرفی نکردیم.

وی افزود : در دوران عبدالمهدی از سه وزارتخانه و... کوتاه آمدیم به خدا سوگند چیزی از عادل عبدالمهدی نخواستیم، و در دولت الکاظمی هم هیچ منصبی را مطالبه نکردیم.

العامری خاطر نشان کرد : ما تنها دو چیز را از نخست وزیر می خواهیم و آن اجرای انتخابات زود هنگام در موعد مقرر و بازگشت اعتبار دولت.

رئیس ائتلاف الفتح درباره مصوبه پارلمان عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی تصریح کرد : حضور نیروهای بیگانه به ویژه نظامیان آمریکایی در عراق یعنی عدم ثبات کشور و هدف قرار گرفتن فرزندان ملت است.

احداث راه آهن بین موصل و ترکیه

از سوی دیگر  استاندار نینوا اعلام کرد عملیات احداث خط آهن بین شهر موصل تو ترکیه در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

نجم الجبوری در گفتگویی با روزنامه «الصباح» با بیان این موضوع گفت: اقدامات فنی و مهندسی مربوط به این پروژه با همکاری شرکت های مهندسی ترکیه ای در روزهای آینده آغاز خواهد شد و این خط آهن شهر موصل را با جمهوری ترکیه متصل می کند که از این طریق مشکلات مربوط به حمل و نقل جاده ای کمتر می شود.

 استاندار نینوا افزود: این پروژه در نع خود اولین پروژه شهر موصل مرکز استان نینوا است. استانی که همکاری و تبادل اقتصادی و سرمایه گذاری بالایی با کشور ترکیه دارد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هادی العامری موصل ترکیه اخبار آمریکا اخبار عراق هادی العامری موصل ترکیه اخبار آمریکا اخبار عراق نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود