Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:41:32 GMT

پیام برجامی روحانی به ۱+۴

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۶۰۷

دریافت 15 MB

کد خبر 5028571.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی ایران ایالات متحده امریکا رئیس جمهور اسلامی ایران ویروس کرونا فوتبال ایالات متحده امریکا ایران حسن روحانی آتش سوزی شیوع کرونا دونالد ترامپ بورس گرانی پلیس بیماری کرونا مسکن بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است

 

محمدصادق بکتاشیان، کارگردان سریال «مشاور» در شبکه خبر درباره روند تولید این سریال که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌ها روانه آنتن دو سیما شده، گفت: ابتدا طرحی به ما داده شد، که قرار بود مجموعه‌ای ساخته شود که مشاور آن روحانی نیست. بعد از گفتگو بین مشاوران و نویسندگان این نتیجه‌گیری حاصل شد که فرد روحانی می‌تواند برای مشکلات پاسخ‌های دینی هم داشته باشد. 

بکتاشیان ادامه داد: پژوهش اولیه سریال از سوی چند روان‌شناس و مشاور مذهبی انجام شد. بعد از آن هر قسمت را یک نویسنده می‌نوشت. نویسندگان با روان‌شناس در ارتباط بودند و ایده‌های خود را می‌گرفتند. در «مشاور» تلاش شده از سوژه‌های واقعی استفاده شود. اکثر آنها در جامعه نمود خارجی دارند. وقتی کل سناریو نوشته شد، طرح با مشاور مذهبی در میان گذاشته و بازنویسی نهایی انجام شد.

کارگردان سریال «مشاور» با بیان اینکه حتی ما به فکر افتادن آوردن یک روحانی افتاده بودیم، افزود: یعنی کسی که بتواند نقش خودش را بازی کند. اگر من ۶ ماه دیگه وقت داشتم، باز روی متن کار می‌کردم. زمانی که می‌خواستم سر ضبط بروم، درگیر نوشتن و بازنویسی بودم. من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • کسانی می خواهند گاو اردک بزاید
  • کسانی که می خواهند گاو اردک بزاید
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده