Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:45:14 GMT

تشکیل پلیس گمرک در کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۶۵۰

تشکیل پلیس گمرک در کشور

خبرگزاری مهر: سردار قاسم رضایی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مبارزه با قاچاق از جمله مواردی است که با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید اجرایی شده است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت و برخورد قاطع با ارازل و اوباش، تصریح کرد: مقابله با ارازل و اوباش نیز از اولویت‌های ناجا بوده و قرارگاهی در سطح کشور در این راستا عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت پیوست‌های ایمنی و انتظامی در خودروها و ساختمان‌ها در کاهش سرقت‌ها، اظهار کرد: دستگاه‌ها و بخش‌های متولی با تحقق چنین ظرفیت‌هایی کمک شایانی به کاهش اقدام به سرقت‌ها خواهند کرد.

جانشین فرمانده ناجا از کشف ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در کشور به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و عنوان کرد: با توجه به فعلیت رسیدن این ظرفیت کشفیات، اقدامات هدفمن‌د، هوشمندانه، برنامه محور و ولایی اعتقادی فرزندان ملت در نیروی انتظامی است.

رضایی همچنین از اجرای ۴ طرح ناظر در محور حجاب و عفاف خبر داد و عنوان کرد: در طرح ناظر یک با افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نکنند و در طرح ناظر دو با افراد بدحجاب در پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ برخورد می‌شود.

وی افزود: همچنین در طرح‌های ناظر سه و چهار با متخلفین در فضای مجازی، پیاده روها و تفرجگاه‌ها برخورد می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: جانشین فرمانده ناجا پلیس گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند

انتخاب نوشت: جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر کشور تذکر داد.

او خطاب به وزیر کشور نوشت: اخیراً شاهد برخورد‌های غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت عنوان حجاب بان یا گشت ارشاد در قالب طرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح کشور هستیم که این امر باعث درگیری‌هایی بین مامورین گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است.

متاسفانه این برخورد‌ها با ادعای اجرای قانون صورت می‌گیرد این در حالیست که قانون عفاف و حجاب که بدلیل داشتن ایرادات قانونی، شکلی و شرعی بار‌ها توسط شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته و هنوز هم نهایی نشده است لذا جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه می‌دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟

جنابعالی به عنوان متولی امنیت کشور باید مجری قوانین باشید نه اینکه اجازه دهید بر خلاف ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بانوان را با قهر و تهدید سوار بر خودرو‌های گشت نمایند! تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • نواصولگرایان مخالف گشت ارشاد
  • نواصولگرایان مخالف گشت‌ ارشاد
  • برای بانوان بی‌حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
  • پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود