Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، میکائیلی معاون عمرانی فرماندار مرند در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان مرند گفت: ۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان مرند به صورت سنتی آبیاری می شوند.

او گفت: با توجه به بارش‌های کم در شهرستان مرند و مشکل آب دشت مرند، در آینده با مشکل جدی کم آبی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرماندار مرند از اخذ مجوز‌های قانونی برای کاشت پالونیا در شهرستان مرند خبر داد و افزود: جهاد کشاورزی شهرستان با آموزش‌ها و راهنمایی‌هایی لازم، کشاورزان را به سمت کاشت این درخت سودآور تشویق کند.

میکائیلی در ادامه از دیر پاسخ دادن به استعلامات مورد نیاز کشاورزان در ادارات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی بروکراسی‌های بی مورد اداری موجب ایجاد اختلال در تولید محصولات کشاورزی شده است که باید هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبیاری نوین محصولات کشاورزی شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج، در برهه‌های مختلف نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد ضمن حضور در پادگان تیپ ۲۶۴ ارتش اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) برای اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی به مناسبت روز ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج، در برهه‌های مختلف نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: امیران ارتش جمهوری اسلامی همچون آذرفر، آبشناسان، صیاد شیرازی و… بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس با خلق حماسه‌های عظیم، افتخارات ویژه‌ای در دفتر تاریخ ثبت کردند.

علی‌نژاد تصریح کرد: دفاع مقدس، نمادی از ایثار و پایمردی ارتشیان سرافراز و مردان مردی است که فدای ملت شدند.

وی ادامه داد: امروز نیروی‌های مسلح کشور از هر لحاظ دارای آمادگی تمام بوده و مؤلفه‌های اقتدار را به منصه ظهور گذاشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: وعده صادق واقعاً محقق شد و تصاویر با شکوهی که از عملیات علیه رژیم خبیث منتشر شد باعث افتخار ایران اسلامی است.

کد خبر 745270

دیگر خبرها

  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • ضرورت همکاری کشاورزان برای بکارگیری از روشن‌های نوین در مزارع
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • ضرورت تغییر شیوه‌های آبیاری در بخش کشاورزی مراغه
  • تجهیز ۸ هکتار کشاورزی بهشهر به سامانه نوین آبیاری