Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته‌ی گذشته شاهد افزایش بستری موارد مثبت و بروز مرگ و میر در کشور نسبت به هفته‌ی سوم شهریور ماه بودیم.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در هفته‌های اخیر بیان کرد: در هفته‌ی گذشته شاهد افزایش بستری موارد مثبت و بروز مرگ و میر در کشور نسبت به هفته‌ی سوم شهریور ماه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین میزان بروز بستری موارد مثبت در هفته‌ی چهارم شهریور ماه در استان قم و کم‌ترین میزان بروز در استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس گزارش شده است.

لاری افزود: همچنین بیشترین میزان بروز مرگ و میر در هفته‌ی چهارم شهریور به ترتیب در استان‌های قم، چهارمحال بختیاری، اصفهان و کم‌ترین میزان بروز مرگ و میر در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

وی در پایان گفت: همه‌گیری این ویروس در کشور همچنان روبه افزایش است و اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، بنابراین تقاصای ما از کلیه هموطنان این است که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات غیر ضروری کمک کنند تا با همکاری و همدلی شاهد مهار بیماری در کشورمان باشیم.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بروز مرگ و میر میزان بروز هفته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد