Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:03:11 GMT

محمد کنو جدیدترین کرونایی الهلال!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۸۷۲

با مثبت شدن تست کرونای هافبک الهلال، حالا شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 16 نفر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار اخبار بحرانی از اردوی الهلال پایان ندارد و حالا از دوحه خبر می رسد که تست کرونای یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز مثبت شده تا وخامت اوضاع در این تیم عربستانی بیشتر شود.


در حالیکه تا ساعاتی دیگر الهلال باید در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شهرخودرو برود، اما از اردوی این تیم خبر رسیده که تست کرونای محمد کنو هافبک این تیم نیز مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


اوضاع بحرانی در مدافع عنوان قهرمانی آسیا تمامی ندارد. پس از اینکه 25 نفر از اعضای تیم شامل 15 بازیکن و 15 نفر از کادر این تیم به کرونا مبتلا شدند، حالا کنو شانزدهمین بازیکن و بیست و ششمین کرونایی اردوی الهلال است.


در میان افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال، اسامی چون لوچسکو سرمربی این تیم و بازیکنان شاخص این تیم عربستانی یعنی بافتیمبی گومیس، سباستین جووینکو و سالم الدوسری دیده می شود.


خبر دیگر در مورد باشگاه الهلال اینکه پس از افزایش تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا در این تیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا به این تیم اجازه داد تا چند بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کند که به همین منوال، محمد الشلهوب و ولید الاحمد دو بازیکنی هستند که عصر فردا راهی دوحه خواهند شد تا به ترکیب آبی های ریاض اضافه شوند. 


 دو تیم الهلال و شهرخودرو از ساعت 19:30 امروز باید به مصاف هم بروند و باید منتظر ماند و دید با این شمار از افراد مبتلا به کرونا در اردوی الهلال، AFC چه تصمیمی درخصوص دیدارهای این تیم اتخاذ خواهد کرد

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن