Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:18:24 GMT

آمار بستری شدگان کرونا در قم به 660 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۹۲۴

آمار بستری شدگان کرونا در قم به 660 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کووید۱۹ در قم اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به 30 شهریور ماه  ۲۰۴ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر بیمار جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شده اند، افزود: ۹۷ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، از مراکز درمانی مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: در حال حاضر ۶۶۰ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۱۱ نفر آنها وخیم است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)