Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر و کیف به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به زودی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان های مرزی نهبندان و زیرکوه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» ظهر امروز (۳۰ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از آغاز توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر و کیف در بین دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد و افزود: این بسته‌ها بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در روستاهای مرزی زیرکوه و نهبندان و همچنین در مناطق کم برخوردار بیرجند توزیع می شود.

 

وی به ارزش ریالی این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: هزینه تهیه این بسته‌های آموزشی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیران تامین شده است.

 

رمضانی بیان کرد: موسسه آموزشی اندیشمند برای آموزش حضوری و مجازی به دانش آموزان نیازمند معرفی شده از سوی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را در دستور کار قرار داده ایم، افزود: امسال جشن عاطفه ها تحت عنوان «شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل» از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در قالب شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان آمادگی کامل دارد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته لوازم التحریر نهبندان زیرکوه مناطق مرزی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی بین دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، صبح پنجشنبه در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، رؤسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳، با اشاره به تأثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تأثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش مؤثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه تأثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش مؤسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش و نهادهای دولتی در اختیار ما است تا برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت انجام شود.

رضایی؛ به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: مصوبه تأثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگاه‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

کد خبر 6081749

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی