Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دو تیم شهر خودرو و الهلال امشب ساعت ۱۹:۳۰ در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر این اساس شهر خودرو با نظر سید مهدی رحمتی با ترکیب محمد جواد کیا، فرشاد فرجی، امید منصوری، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، علی طاهران، اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی مقابل الهلال عربستان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال نیز با این نفرات مقابل شهرخودرو پا به میدان خواهد گذاشت: ابراهیم المعیوف، ناصر عیسی الدوساری، آندره دیاس، ژانگ هیون‌سو، امیر فهد کُردی، مدالله العلیان، هتان سلطان باهبری،  محمد ابراهیم کانو، منصور فایز البیشی، محمد راجی الکنیدری و محمد یحیی جحفلی.

الهلال با توجه به این که بازیکنان زیادی را به دلیل ویروس کرونا از دست داده است فقط ۱۴ بازیکن مقابل نماینده ایران در اختیار دارد.

برچسب‌ها امین قاسمی نژاد لیگ قهرمانان آسیا سید مهدی رحمتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد لیگ قهرمانان آسیا سید مهدی رحمتی امین قاسمی نژاد لیگ قهرمانان آسیا سید مهدی رحمتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان امروز امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه پایانی با برتری مقابل حریف خود از چین جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.        امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید
  • سهمیه پنجم تیم ملی کشتی فرنگی را کاویانی‌نژاد گرفت
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد