Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ حسین علیزاده بعدازظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با شعار محوری ما قوی هستیم، در شهرستان قائم‌شهر برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولین روز از هفته دفاع مقدس، با عنوان اقتدار، ولایت‌مداری و همبستگی ملی را با دیدار با امام جمعه شهرستان آغاز خواهیم کرد، در این روز این افتخار را داریم که پیش از شروع فرمایشات رهبری، به‌صورت نمادین از ۵۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان تقدیر به‌عمل آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده تصریح کرد: امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، از بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده، ایثارگر و جانباز در سطح استان و بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ رزمنده، ایثارگر و جانباز، در سطح شهرستان با اهدا لوح تقدیر خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته دفاع مقدس، تقویت گشت‌های رضویون که محله محور است را خواهیم داشت، که هر شب محلات مختلف روستایی و شهری را به‌صورت گسترده پوشش خواهند داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه رژه خودرویی در سطح شهرستان نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌آید، گفت: اجرای برنامه میدانی محله محور را نیز در سطح شهرستان، با موضوع هر محله یک سنگر، در چهل نقطه به‌صورت نمادین خواهیم داشت.

وی متذکر شد: افتتاح پروژه مرکز تولید ماسک در سالن شهید بلباسی با هدف عرضه ماسک برای شهروندان که روزانه با توجه به ورود دستگاه‌های تولید ماسک اتوماتیک، بیش از ۳۰ هزار قطعه ماسک تولید می‌شود، ارزش تقریبی دستگاه‌های وارد شده، بیش از پنج میلیارد تومان است.

علیزاده تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک دو دستگاه تولید پارچه اسپان، در همین مرکز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در ایام هفته دفاع مقدس، ما چهل روضه خانگی در محضر خانواده شهدا و رزمندگان هم در شهرستان قائمشهر خواهیم داشت.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر عنوان کرد: از اربعین تا ۲۸ صفر طبق مراحل گذشته، ششمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه که بیش از ۱۵هزار سبد کالا است، انجام خواهد شد، به اتفاق بسیجیان و نیروهای جهادی، رژه دفاع بیولوژیک را نیز خواهیم داشت.

این مسؤول در پایان بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر با تجهیزات ضدعفونی کننده در این رژه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس جانباز فرمانده سپاه قائمشهر هفته دفاع مقدس قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس