Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه امروز شاهدیم که کرونا بر تمامی امور و اقدامات تأثیر گذاشته است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی، بر اساس مقابله با بیماری کرونا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه امروز اهمیت اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با کرونا ویروس بیش از گذشته شده است، افزود: شهرداران باید همانند مرحله اول، اولویت اصلی خود را در خصوص این مهم قرار دهند تا بتوانیم در جبهه پیشگیری موفق باشیم.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه سلامت و امنیت همواره باید اولویت اول در مجموعه اقدامات و امور قرار گیرد، ابراز داشت: امروز با توجه بااینکه در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا به صورت توأمان قرار داریم محوریت برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس انجام شود.

وی بابیان اینکه زمانی ایجاد خدمات رفاهی و ارائه خدمات مطلوب ارزشمند است که مردم در امنیت و سلامت باشند، افزود: شهرداری‌ها باید در بحث تبلیغات همچون مرحله اول، راه‌اندازی موج تبلیغاتی را در دستور کار قرار دهند و فضاسازی محیطی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس و حساس سازی مردم در امر پیشگیری پیگیری شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه روزگاری نماد جبهه و جنگ مبارزه با دشمن، چفیه هایی بود که بر گردن رزمندگان اسلام قرار می‌گرفت، اضافه کرد: امروز نماد مبارزه، ماسک بر صورت و اقدامات در حوزه مقابله با بیماری کرونا به شمار می‌رود که البته همراهی مردم و دست انداران مقابله با این بیماری در شهرستان شایان تقدیر است.

کد خبر 5028611

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود شهرداری شاهرود ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی