Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی قائن گفت: جهادگران دانشجوی قائنی در همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و آموزشی به خانواده‌های نیازمند خدمت رسانی می‌کنند.

علی زارع پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری جلسه با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی قائن جهت همکاری با کمیته امداد در سه حوزه عمرانی، فرهنگ و سلامت، گفتگو‌هایی انجام شد و ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی، تصمیماتی برای این همکاری گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع پور بیان کرد: مقرر شد که جهادگران بسیجی در ساخت خانه‌های مددجویان نیازمند که از طرف کمیته امداد معرفی می‌شوند، به صورت ماهانه اقدام کند.

مسئول بسیج دانشجویی قائن ادامه داد: همچنین توافق شد که دانشجویان بسیجی رشته روانشناسی به خانواده‌های مددجویان به صورت مجازی و تلفنی، مشاروه‌های روانشناسی ارائه دهند.

وی افزود: همچنین برای ارائه آموزش مراقبت‌های بهداشتی به ویژه در حوزه پیشگیری از کرونا به صورت تلفنی و ارائه مطالب آموزشی به مددجویان کمیته امداد از سوی دانشجویان بسیجی پیراپزشکی موافقت شد.

به گفته زارع پور چهارمین اقدام برای همکاری مشترک با کمیته امداد، مراقبت‌های پرستاری از جمله تزریقات، پانسمان و دیگر انواع این مراقبت‌ها بوده که قرار است به صورت رایگان به همت دانشجویان بسیجی پرستاری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و هم افزایی در برگزاری رویداد‌های نیکوکارانه و جشنواره‌های فرهنگی-دانشجویی از دیگر مفاد مورد توافق در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی اردوی جهادی بسیج دانشجویی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی