Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:14:36 GMT

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در چالوس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۱۷۹

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در چالوس

به گزارش فارس از چالوس، عابدین داغمه چی فرمانده سپاه چالوس عصر امروز در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چالوس، بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۱۰۰ برنامه متمرکز با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به نامگذاری روز اول به نام اقتدار، ولایت‌مداری و همبستگی ملی، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور بسیجیان، رزمندگان و مسوولان شهرستان چالوس نیز در روز ۳۱ شهریور ماه با حضور در مصلای چالوس به صورت مستقیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش خواهند داد و از ایثارگران تجلیل به عمل خواهد آمد و همچنین تا آخر ماه از ۲۱۰۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در مراسم ها و منازل تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داغمه‌چی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت، فضای مجازی و همچنین  بسیج رسانه شهرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی در خصوص حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس اعلام کرد: ۳ روز متوالی از چهارشنبه برنامه تلفیقی از هفته دفاع مقدس، مراسم شهادت حضرت رقیه و ایام ماه صفر در سالن ۴ هزار نفره شهرستان با روایت‌گری از ایثارگران ارزشمند چالوسی و با حضور دکتر سعید عزیز مشاور خانواده و مداحی علی کلهر اجرا خواهد شد.

این مسؤول از رزمایش کمک مومنانه به صورت پایگاه محوری گفت و متذکد شد: در این هفته بسته‌های کمک مومنانه به همت حوزه مقاومت شهرستان در محلات توزیع خواهد شد.

وی به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم اشاره کرد و گفت: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، افتتاح واحد مسکونی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با مدافعان سلامت، محفل انس با قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس خواهیم داشت.

داغمه چی ادامه داد: همچنین رژه خورویی، تجلیل از مدافعان سلامت، اجرای شب شعر و خاطره دفاع مقدس، مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی، برگزاری اردوهای جهادی جهت بازسازی قبور شهدا، نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی ماسک و وصیت نامه شهدا، تجدید بیعت با شهیدان گمنام، از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه چالوس با تأکید بر اینکه امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی اجرا می‌شود، گفت: به همت بسیج رسانه شهرستان چالوس مسابقات پویش در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: نشست‌های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های مقاومت خواهیم داشت، برنامه‌ها از روز دوشنبه و هر روزه با یک عنوان و نام در هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس فضای مجازی مقام معظم رهبری چالوس رعایت پروتکل هفته دفاع مقدس دفاع مقدس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسفی گفت: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، افتتاح چند طرح زیست محیطی، تبلیغات محیطی، حضور در منابر نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پاکسازی جاده‌ها و بازدید علمی دانش آموزان از موزه حیات وحش، قسمتی از این برنامه‌هاست.
او افزود: ۶۸ خانه محیط زیست در استان مرکزی وجود دارد که در طول هفته زمین پاک برنامه‌های ویژه‌ای در راستای مباحث زیست محیطی در این خانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت» به صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در حال برگزاری است.
یوسفی افزود: ۲۰ درصد پسماند‌های خانگی کشور و استان مرکزی پلاستیک‌ها هستند که این آمار بالاست.
او با اشاره به اینکه دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستیک ابلاغ شده گفت: امید است این دستورالعمل هرچه زودتر اجرایی شود و «نه به مصرف کیسه‌های پلاستیک» مورد توجه جدی باشد.
یوسفی عنوان کرد: ۹۰۰ تُن پسماند شهری و خانگی روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۷۰ درصد آنها قابل بازیافت در منازل هستند.

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان